Wij vragen

HBO werk- en denkniveau, met voorkeur een afgeronde opleiding in supply chain management, bedrijfskunde of een soortgelijke richting

Minimaal drie jaar ervaring binnen de voedingsmiddelenindustrie, waarbij ervaring in een productie-omgeving een voordeel is

Je hebt passie voor food

Je hebt ervaring met een ERP-systeem, waarbij ervaring met Navision een pré is 

Je hebt een goede beheersing in woord en geschrift van de Nederlandse taal

Wij bieden

Een salaris van € 2.175 – € 2.778 bruto per maand o.b.v. fulltime werkweek

32-40 uur per week

24 vakantiedagen
o.b.v. fulltime werkweek

Eindejaarsuitkering

Jouw standplaats

Ruig hoofdkantoor
Zuideinde 235, Oostzaan

Ben jij degene die de processen die hiervoor nodig zijn verder gaat verbeteren, implementeren en zoveel mogelijk standaardiseren?

Wij zijn

Ruig, gevestigd in het Noord-Hollandse Oostzaan, is een specialist in wild en gevogelte. Ruig levert landelijk een veelzijdig assortiment aan zowel horeca, zorginstellingen en grootverbruik. Met de trots van het edelhert onderscheidt Ruig zich als een betrouwbare, kwalitatieve en eerlijke toeleverancier. In 2017 ontving Ruig het predicaat koninklijk als kroon op het werk!

Jouw werkzaamheden

Op ons bedrijfsbureau houd je samen met je collega’s van de inkoopafdeling en voorraadplanning bezig met de Supply Chain. Jouw focus ligt hierbij op voorraadbeheer en productie van de dagverse productie waarbij ruimte is voor een efficiencyslag. Jij zorgt ervoor dat iedere dag de juiste grondstoffen gebruikt kunnen worden, zodat de klant vandaag kan bestellen en morgen de bestelling ontvangt. Hierbij maak je gebruik van ons ERP-systeem Navision. Dit is jouw informatiebron/tool om te kunnen plannen en orders gereed te melden. Samen met de productie zorg je ervoor dat het ERP-systeem naadloos aan de werkelijkheid aansluit.

Bij ontbrekende informatie, haal je die op binnen de organisatie. Je neemt je collega’s vervolgens mee in het proces om deze input in het systeem beschikbaar te krijgen. Ook vind je samen met je collega’s van de verkoop binnendienst en sales antwoord op vragen als: Hoe verwachten zij dat de klantvraag waar jij mee ‘worstelt’ zich de komende periode gaat ontwikkelen? Op basis hiervan wordt het voorraadbeheer geoptimaliseerd en kan de komende klant-order-productie zonder problemen uitgevoerd worden. Naast deze taken horen ook administratieve logistieke tot jouw dagelijkse takenpakket.

Concrete taken

– Monitoren en beheren van voorraadniveaus;
– Verse grondstoffen beheren;
– Monitoren en beheren van de dagelijkse orderstroom;
– Status van de klantorders monitoren, bijsturen samen met ‘hoofd-productie’;
– Uitdagingen in de klantorders bespreken met de verkoopafdeling;
– Maken van analyses m.b.t. de actuele voorraden gekoppeld aan de verwachte verkopen,  ontwikkelingen bij klanten en de productieplanning;
– Inrichten van en accuraat houden van het MRP-systeem;
– Verbetervoorstellen maken en implementeren, indien nodig ondersteun je je collega’s hierbij.

Jouw reactie

Wij zijn benieuwd naar jou! Als je nog vragen hebt over deze vacature, neem dan contact op met Mike Horsting – de Groot, via (075) 684 7372 of mikehorsting@ruig.nlMeteen solliciteren? Klik dan op de sollicitatiebutton en vul het sollicitatieformulier in onderaan de vacaturetekst op onze website.

Recruiters & headhunters opgelet!

Wij stellen geen prijs op acquisitie naar aanleiding van onze vacatures. Klik hier om daar meer over te lezen.

Direct solliciteren?


    Werkt het sollicitatieformulier niet naar behoren?
    Mail ons dan op werken@ruig.nl.

    160

    medewerkers

    131

    jaar historie

    70/30

    man/vrouw-verhouding

    42

    gemiddelde leeftijd